marți, 11 noiembrie 2014

Cristina's world in 7 link-uri

 Am descoperit ieri, din intamplare, un blog culinar foarte frumos, Just love cookin'. L-am citit fila cu fila, ore intregi si am fost fermecata de daruirea cu care Ana Maria a construit acest blog. Nu ma credeti? Mergeti la ea in vizita! Va asigur ca nu veti pleca de la ea prea curand ♥♥♥


 Din pacate in ultima vreme Ana Maria nu a prea postat, dar pe pagina ei de facebook anunta ca va reveni in curand cu forte proaspete. Eu o astept cu drag si ii dedic imbratisarea mea virtuala din luna noiembrie.
 Imbratisarea virtuala o voi insoti de o leapsa foarte simpatica, gasita tot pe blogul Just love cookin'. In aceasta leapsa trebuie sa postez 7 link-uri catre postarile care cred eu ca se potrivesc cel mai bine urmatoarelor categorii:
1. Cea mai frumoasa postare
2. Cea mai populara postare
3. Postarea care nu a avut succesul pe care il merita
4. Postarea cea mai controversata
5. Postarea cea mai utila
6. Postarea al carei succes m-a surprins
7. Postarea de care sunt cel mai mandra
La final trebuie sa nominalizez 7 bloguri care sa preia aceasta leapsa.
Sa incep asadar parada link-urilor!


1. Cea mai frumoasa postare
 Cred ca aici trebuie sa postez reteta care cred eu ca are cele mai frumoase poze ale produsului final. Aceasta este fara discutie Rulada cu ness si crema de branza dulce. Am avut lumina perfecta si dispozitia necesara pentru a poza farfuria, iar asta cred eu ca se observa ♥


2. Cea mai populara postare
 Conform statisticilor date de platforma blogger, Cornulete fragede (cu untura) a la Lia este cea mai populara reteta de pe blogul meu. Are un total de 35.802 afisari pana in acest moment si a fost postata pe blog in 25 martie 2011.


3. Postarea care nu a avut succesul pe care il merita
 Aici ar fi mai multe retete de mentionat, insa pentru ca trebuie sa aleg doar una, voi zice Paste cu sos de legume si smantana pentru ca mi s-a parut cea mai trecuta cu vederea de cei care mi-au vizitat blogul. Mancarea asta a fost foarte foarte buna si chiar daca am laudat-o peste tot, inca nu am primit veste de la nimeni ca a incercat reteta. Pacat!


4. Postarea cea mai controversata
 Spre marea mea uimire, postarea cea mai controversata de pe blogul meu este Ciulama de ciuperci - o mancarica simpla de tot, de post si care noua ne place foarte mult. Poza finala insa nu a convins prea multa lume, prin urmare a plouat cu comentarii rautacioase la aceasta postare. Nu am sters reteta, chiar daca asa mi s-a sugerat de nenumarate ori. Este una dintre primele mele retete postate si mie chiar imi place.


5. Postarea cea mai utila
 La aceasta categorie cred ca cel mai bine se potrivesc postarile din categoria Incepator blog. Se pare ca cea mai utila postare este Cum opresc furtul de poze si de texte de pe blog?. Are un total de 5.997 afisari pana in acest moment si la ea am primit cel mai mare feedback prin comentarii (68!!).


6. Postarea al carei succes m-a surprins
 Fara discutie aici trebuie pomenita Ciorba de fasole uscata. Este pe locul doi in topul celor mai vizualizate postari de pe blogul meu, cu un total de 20.792 vizualizari. Chiar nu ma asteptam ca ciorba asta sa fie cautata de atata lumea, ba chiar am stat in doua daca sa postez sau nu reteta. Se pare ca totusi am facut bine ca am postat-o, pentru ca aduce multi vizitatori pe blogul meu ♥♥♥


7. Postarea de care sunt cel mai mandra
 Sa fim bine intelesi, eu imi iubesc blogul, cu toate postarile lui! Toate sunt unice in felul lor si in spatele fiecarei postari este munca destula, minte pusa pe moate, multa pasiune si mult timp consumat. Ma bucur ori de cate ori primesc comentarii pozitive si ma dor toate comentariile rautacioase, ma consum si ma agit sa fac mereu ceva nou sau sa pun in practica ce-am mai invatat, iar fiecare postare este rezultatul cu care defilez la final. Vreau ca blogul meu sa ma reprezinte si eu sa ma mandresc cu el.
 Totusi, pentru ca sunt nevoita sa aleg o singura postare, voi alege Petrecere cu pirati. A fost o petrecere foarte reusita si sunt sigura ca Teodora isi va aminti de ea multa vreme ♥♥♥ In postare am dat toate detaliile in cel mai mic amanunt si sunt mandra ca am reusit sa organizez doar cu ajutorul sotului meu o petrecere tematica la care toata lumea s-a simtit foarte bine, s-a dansat, s-a ras mult si ne-am jucat in rand cu copii. Da, sunt mandra si nu mi-e rusine sa recunosc!!!


Mi-a facut foarte mare placere sa preiau aceasta leapsa, pentru ca mi-a dat ocazia sa fac o statistica a muncii mele de pana acum, pentru ca am colindat pe blogul meu cum n-am mai facut-o de mult si pentru ca mi-a readus in atentie postari incarcate de amintiri ♥♥♥

Strigare pentru leapsa: Maria - Zambetania; Mihaela - Pasiunile Mihaelei (gazda provocarii Virtual hug din luna noiembrie); Claudia - Lecturi si arome; Dana - Aphextwinz's Blog; Paula - Enjoy Dessert; Monica - Monya's...!; Elena - Bucataria Elenei.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana