duminică, 5 octombrie 2014

Cocktail cu Chartreuse si suc de grapefruit rosu


In luna august a acestui an, sora mea cea mai mica, Nicoleta, a avut nunta. Pentru ca eu am organizat petrecerea burlacitelor, a trebuit printre altele sa ma ocup si de bauturi. Nu suntem noi niste bautoare inraite, dar petrecere de burlacite fara alcool nu exista. Si pentru ca am primit de la prietena mea, Claudia, o sticla de Chartreuse galben, am folosit-o si am facut cu ajutorul acestei bauturi un cocktail care a fost foarte apreciat de toate fetele invitate la petrecere.

Daca tot a iesit asa bun, am considerat ca este bine sa scriu si pe blog de el, pentru o mai buna aducere aminte si pentru a nu-l lasa sa se piarda in negura uitarii.

Ingrediente pentru un pahar inalt, de 250 ml:
- 50 ml Chartreuse galben
- cuburi de gheata (cat sa se umple paharul pana la jumatate)
- o feliuta subtire de lamaie - taiata in jumatate
- suc de grapefruit rosu - cat sa se umple paharul

Am umplut prima data paharul cu cuburi de gheata. Am turnat apoi in pahar alcoolul, sucul de grapefruit rosu si am adaugat feliutele de lamaie.
In fiecare pahar am pus paie colorate diferit, astfel incat fiecare sa-si recunoasca paharul dupa culoarea paiului.
A fost foarte bun acest cocktail si a destins mult atmosfera la petrecere :D

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana