joi, 11 septembrie 2014

Tarhon in otet


Tarhonul in otet nu-mi lipseste niciodata din camara, mai ales de cand m-am mutat in Ardeal. In ciorbele cu afumatura sau in ciorba simpla de fasole boabe se potriveste de minune ♥♥♥ Metoda de conservare este foarte simpla si tarhonul se pastreaza foarte bine mult timp, chiar daca nu-l pun in borcane inchise ermetic. Otetul ce ramane dupa consumarea tarhonului se poate folosi cu succes la acrirea ciorbelor si la salate, dandu-le un gust foarte bun ♥♥♥

Nu voi da cantitati exacte, doar voi preciza ca mie din 6 legaturi de tarhon mi-au iesit 3 borcanele de tarhon in otet.


Am spalat bine tarhonul, l-am scuturat de apa, l-am lasat la scurs, apoi am curatat frunzulitele de pe tije.


Am indesat bine frunzulitele in borcane si am turnat deasupra lor otet, pana aproape de gura borcanului.


Am pus capacele si gata. Borcanele le-am depozitat in camara, la intuneric si racoare.



Simplu, nu?

Cateva retete la care am folosit tarhon in otet:
Ciorba de afumatura cu tarhon
Ciorba de legume cu ciolan afumat si tarhon
Ciorba de fasole uscata
Ciorba de fasole boabe cu iz exotic

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana