vineri, 11 iulie 2014

Mini clatite dukan cu flori de salcam


Flori de salcam in iulie??? Ei uite ca sunt si sunt roz ♥ O fi de vina vremea asta inselatoare sau asa infloreste soiul asta de salcam.
Flori delicate si parfumate de salcam si clatitute mici si dulci daruiesc cu mare drag Mihaelei - Pasiunile Mihaelei, astfel particip cu aceasta reteta la "Virtual hug" - editia iulie 2014 - gazduita in luna iulie de Xandrine si ale ei ispravi culinare.
Mihaela este o doamna foarte draguta si foarte priceputa la bucatarit si la fotografiat. Fotografiile de pe blogul ei mi se par minunate, iar retetele suna tare bine. ♥♥♥

Cu putin timp in urma am rugat-o pe Mihaela sa-mi destainuie si mie cateva secrete pentru fotografii mai reusite, iar ea mi-a raspuns cu rabdare la toate intrebarile, ba chiar mi-a facut si un mic tutorial pentru folosirea aparatului, pe care eu in foloseam doar pe modul automat. Chiar daca la fotografie inca nu am ajuns la nivelul dorit, datorita Mihaelei am inceput sa exersez mai mult cu aparatul de fotografiat si sunt sigura ca deja se observa imbunatatiri :)
Te imbratisez cu drag Mihaela scumpa si-ti multumesc pentru tot!

Ingrediente:
- 3 oua
- 2 linguri indulcitor pudra (Clio)
- 2 linguri tarate fine de grau
- 125 g crema de iaurt 0.2% grasime
- 20g amidon de porumb
- 1 lingurita esenta de ciocolata
- un pumn de flori de salcam roz, spalate si curatate de codite


Toate ingredientele se amesteca bine intr-un castron si se lasa o jumatate de ora la frigider.


Intr-o tigaie antiaderenta se pun mici gramajoare de aluat cu ajutorul unei linguri.


Cand incep sa se formeze bule mici la suprafata clatitelor, se intorc cu atentie pe partea cealalta si se mai lasa un minut. Atentie, se fac foarte repede!! Nu plecati de langa tigaie!!


Gata! Poftiti la clatitute dulci si fierbinti!



Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.
Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana