miercuri, 11 iunie 2014

Pui cu mix de ciuperci, in sos tomat


Pui cu ciuperci am tot facut, mai ales ca este o alaturare fericita de ingrediente. Iata cateva exemple:
Alt fel de tocanita de pui cu ciuperci
Tocanita de pui cu ciuperci si ardei gras
Pulpe de pui cu vin si ciuperci
Pui cu ciuperci si ghimbir
Pui cu ciuperci si alte legume, la wok
Ciulama de pui cu ciuperci si castravete

Am gasit la Lidl mix de ciuperci conservate in apa si pentru ca vroiam sa vad cum sunt, am hotarat sa fac o mancarica de pui cu ciuperci. Mixul de ciuperci contine urmatoarele specii (conform etichetei): ciuperci Nameko, burete de fag, ciuperci paie, ciuperci champignon.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 800g pulpe superioare de pui, fara os si piele
- 2 linguri ulei de masline
- 2 cepe
- 1 borcan mix ciuperci
- 3 linguri pasta de tomate
- sare si piper macinat
- cozi de ceapa verde




Pulpele de pui le-am taiat fasii grosute si le-am calit in ulei de masline pana si-au schimbat culoarea. Am pus toata carnea la calit, dupa cum se observa mai jos, iar carnea si-a lasat destul de multa zeama.
Am presarat peste carne sare si piper macinat.


Dupa ce carnea a devenit albicioasa am pus peste ea ceapa taiata marunt. In cazul in care carnea nu lasa destula zeama, trebuie adaugat un pahar cu apa (200ml).


Am lasat la calit 5 minute, apoi am adaugat ciupercile scurse de zeama.


Mancarea a fiert in suc propriu vro 15 minute. La final am adaugat pasta de tomate.


Mancarea a mai fiert 5 minute la foc mic. Sosul este foarte legat si imbraca bine carnea si ciupercile.
Am servit mancarea fierbinte, presarata cu bucatele de ceapa verde.


A fost atat de buna!!! ♥♥♥


Sa na fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana