sâmbătă, 7 iunie 2014

Prajitura dukan cu rabarbar


De cand a aparut rabarbarul in piata, nu pierd nici o ocazie de a-l folosi la ceva bun. Am de gand sa il folosesc si la mancare, nu doar la dulciuri, iar daca sunteti curiosi stati pe aproape.
Prajitura prezentata azi este una simpla, fara crema si fara bezea deasupra. Este foarte usor de facut, deci nu stati pe ganduri daca va ganditi sa incercati reteta.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 6 oua
- 250g crema de branza 0,2% grasime
- 4 linguri tarate fine de ovaz (Pirifan)
- 3 linguri tarate fine de grau (Sanovita)
- 5 linguri indulcitor pudra (Clio)
- 1 lingurita praf de copt
- 1 legatura rabarbar (6 tije subtirele)


Tijele de rabarbar le-am curatat de coaja si le-am taiat cubulete.
Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare.
Galbenusurile le-am mixat bine cu indulcitorul pudra, crema de branza, taratele de ovaz, taratele de grau si praful de copt.


Am amestecat cu miscari usoare cele doua compozitii, iar amestecul rezultat l-am turnat intr-o tava de silicon patrata (23 X 23 cm). Tava de silicon am pus-o intr-o tava metalica in care am turnat o cana cu apa.


Deasupra am asezat cubuletele de rabarbar.


Am bagat tavile in cuptorul cald, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru 1 ora si 15 minute. Deasupra prajitura a prins o culoare foarte frumoasa:


Am lasat prajitura sa se raceasca bine, apoi am feliat-o in bucati mari.


Blatul este foarte pufos si prajitura este delicioasa smiley6652.gif




A fost foarte buna si sigur o voi repeta in viitorul apropiat smiley6652.gif Merge la marele fix cu un iaurt sau o cana de lapte la micul dejun sau la pachetel.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana