sâmbătă, 17 mai 2014

Pizza dukan la microunde


De pizza rapida la microunde am mai vorbit eu si alta data:
Reteta de fata este putin diferita si conforma cu dieta Dukan, incepand chiar din atac daca puneti deasupra blatului carnita si maxim un fir de ceapa verde taiat marunt. Este o metoda buna de a consuma taratele zilnice!


Ingrediente blat:
- 2 oua
- 1 lingura cu varf de branza de vaci cu maxim 2 % grasime (nu conteaza daca este mai uscata sau crema de branza) sau tofu
- 2 linguri tarate fine de ovaz (1.5 linguri in atac)

Ouale se bat bine cu branza de vaci, apoi se adauga taratele de ovaz si se amesteca bine. Eu am folosit de data asta crema de branza cu 0.2% grasime.


Pe o farfurie ce merge bagata la microunde, pe care am pus o bucata de hartie de copt, am turnat compozitia pentru blat si am intins-o intr-o foaie nu pea subtire.
Deasupra puteti pune tot ce va trece prin cap, bineinteles tinand cont de faza in care sunteti.


Se baga farfuria in cuptorul cu microunde, puterea 8, 7 minute. Cuptorul meu are 10 nivele de putere si are 800W.


Se serveste imediat, cu adaos de ketchup fara zahar (daca va place).



Eu uneori nu pun nimic pe blat, alteori presar doar cateva seminte de chimen, alteori pun tot ce gasesc in frigider. Blatul este foarte versatil si poate fi utilizat dupa cum va place.
Da, blatul asta l-ati mai vazut pe blogul meu, dar sub alta forma:

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana