luni, 10 februarie 2014

Snitel de pui - Dukan


Uite ca se poate sa faci snitele gustoase si fara sa le prajesti in ulei!
Pana sa incerc metoda asta, am tot incercat sa fac snitele la cuptor. Tare ma mai chinuiam cu ele pentru ca nu statea coca pe carne nici s-o bati! Prajite insa in tigaia antiaderenta, sunt gata foarte repede si coca ramane la locul ei ♥
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP si este perfecta pentru micul-dejun, cina, pachetel.

Ingrediente:
- 1 piept de pui fara piele si os
- 1 lingura sos de soia
- 1 lingura mix condimente (fara zahar!) pentru pui (recomand Mammita sau Galeo)
- 2 oua
- 1 lingura branza de vaci sau tofu (eu am avut o branza de vaci mai ferma)
- 2 linguri tarate fine de ovaz (recomand Pirifan)

Cu o seara inainte de a prepara snitelele, am taiat pieptul de pui feliute subtiri si l-am amestecat cu condimentele si sosul de soia intr-o caserola cu capac. Am bagat caserola la frigider peste noapte.
A doua zi am amestecat bine intr-un castronel ouale cu branza de vaci si cu taratele de ovaz.



In compozitia obtinuta am turnat continutul caserolei, cu tot cu zeama si am amestecat bine.


Cu ajutorul unei linguri am luat bucatile de carne acoperite cu coca si le-am pus la prajit intr-o tigaie antiaderenta.


Focul trebuie pastrat mic.
Le-am intors usor si pe partea cealalta cu ajutorul unei palete de silicon.
Se prajesc foarte repede, deci nu plecati de langa tigaie!
Cand sunt aurii pe ambele parti, sunt gata.


Carnea ramane moale si suculenta si snitelele sunt delicioase!
Iata cum arata in sectiune:


Delicioase! ♥
In loc de branza de vaci am folosit tofu in alte dati si snitelele au iesit la fel de gustoase.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana