miercuri, 12 februarie 2014

Dovlecel pane dukanizat


Pe Carmen (Retete dukanizate) cred ca o cunosc toti cei care tin dieta Dukan si au cont de facebook. Este o doamna foarte draguta, cu o imaginatie de zile mari, care mi-a demostrat nu de putine ori ca dieta nu inseamna monotonie si nici infometare. Nu ma credeti? Vizitati pagina ei de facebook si o sa-mi dati dreptate.
Pentru ca-mi este draga si pentru ca mi-a fost de mare ajutor de cand sunt la dieta, ii dedic ei imbratisarea mea virtuala de luna aceasta, impreuna cu o reteta siplisima de dovlecei pane conformi cu dieta Dukan.
Multumesc Carmen pentru tot!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 2 dovlecei mici
- 2 oua
- 1 lingura cu varf branza de vaci cu pana la 2% grasime sau tofu
- 2 linguri tarate de ovaz fine (recomand Pirifan)

Dovlecelul l-am taiat feliute.
Intr-un castronel am amestecat bine ouale cu branza de vaci si taratele de ovaz.
In acest amestec am introdus feliute de dovlecel.


Cu ajutorul unei linguri am pus la prajit intr-o tigaie antiaderenta feliile de dovlecel acoperite cu coca.


Le-am lasat aproximativ un minut si apoi le-am intors si pe partea cealalta si le-am mai lasat un minut.
Focul se patreaza mic.
Sunt gata foarte repede, deci nu plecati de langa tigaie!


Sunt extraordinar de buni dovleceii pregatiti in acest fel! ♥
Iata si o sectiune:


Perfecti pentru mic dejun sau cina, ba chiar si pentru pachetel.
Sa ne fie de bine!

P.S. Parada provocarii "Virtual hug" va fi gazduita luna aceasta de Elena - Bucataria Elenei si va fi publicata pe blogul ei in jurul datei de 16 februarie 2014. Daca doriti sa participati, va rog sa lasati link catre postarea voastra pentru provocare aici, pe blogul meu, sau pe pagina de facebook special creeata pentru provocarea "Virtual hug".

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana