miercuri, 9 octombrie 2013

Tarta picanta de dovlecel cu branza


Cu umilul si gustosul dovlecel am facut de-a lungul timpului o gramada de retete cu rezultat delicios. L-am facut clatite, sos, placinta, pane, in stil asiatic, la cuptor... Mai aveam in plan sa fac dulceata de dovlecel, dar inca nu am apucat. Pana una alta, azi va prezint cu mare fast o tarta de dovlecel, foarte gustoasa si simplu de facut.

Ingrediente:
- 1kg dovlecel
- 1 legatura ceapa verde
- 2 oua
- 250g branza de vaci 0.1% grasime
- 1 lingurita sare
- 1/2 lingurita piper macinat
- 1 lingurita praf de ghimbir
- 1/2 lingurita praf de usturoi
- 2 linguri tarate de ovaz sau de grau
- 1 lingura amidon

Dovlecelul l-am curatat de coaja si l-am razuit, apoi l-am lasat la scurs intr-o strecuratoare.
Ceapa verde am taiat-o marunt si am amestecat-o cu ouale, branza de vaci si condimentele.


In acest amestec de oua condimentate am adaugat dovlecelul ras si bine stors de zeama, taratele si amidonul. Am amestecat bine.



Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca.
Amestecul pentru tarta l-am turnat intr-o tava de silicon cu diametrul de 27 cm. Daca folositi un alt fel de forma de copt, recomand captusirea ei, inainte de folosire, cu hartie de copt.


Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor, la foc moderat, pe raftul din mijloc, pentru o ora.
Asa arata cand a fost gata:


Dupa ce tarta s-a racorit vreo 20-30 minute, am feliat-o si am servit-o alaturi de castraveti proaspeti.


Mergea si un mujdei gros de usturoi :D Data viitoare :D
No, sa ne fie de bine!

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL si pentru ca nu am folosit faina de grau, zahar si nici ulei, inscriu aceasta reteta in parada de octombrie a provocarii Dulce Romanie.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana