duminică, 29 septembrie 2013

Sos de dovlecel crud


Profitati de ocazie cat mai gasiti dovlecei in piata si incercati acest sos delicios de dovlecel crud! Se face foarte repede, necesita putine ingrediente si merge de minune langa o friptura la gratar.
Acest sos l-am mai facut si la Paste cu mousse de dovlecei, dar intr-o alta combinatie. Acum l-am dukanit si l-am servit alaturi de frigaruit de pui marinat cu lamaie. O bunatate!
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1 dovlecel (curatat de samburi daca sunt mari)
- 250 g branza de vaci degresata
- 5-6 frunze busuioc proaspat sau o lingura busuioc uscat
- sare


Eu am lasat dovlecelul cu coaja.
Toate ingredientele le-am tocat in blender pana cand compozitia a devenit cremoasa.



Am potrivit gustul cu sare si gata.
Sosul se pastreaza la rece, intr-un vas cu capac, pana la servire.


N-o sa va para rau daca incercati!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana