luni, 16 septembrie 2013

Ciulama de pui cu ciuperci si castravete


Daca zic ca ciulamaua asta este cea mai buna dintre toate incercate pana acum, atunci va rog sa ma credeti pe cuvant, caci nu va mint! Este foarte buna si satioasa! Nici nu zici ca este de dieta! Neaparat sa incercati!
Reteta asta este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 2 cepe
- 1kg pulpe de pui fara piele
- 2 linguri ulei de masline
- 1 ardei gras verde
- 500g ciuperci
- 500ml lapte 1.5% grasime
- 2 linguri amidon
- 1 castravete mare
- sare si piper macinat

Ceapa taiata marunt am calit-o in ulei impreuna cu un praf de sare si piper macinat dupa bunul plac.


Cand a devenit sticloasa am adaugat pulpele de pui si ardeiul gras taiat marunt.


Am lasat pe foc mic pana cand pulpele au devenit albicioase pe toate partile.


Am adaugat ciupercile si 1/2 cana cu apa. Am lasat mancarea sa fiarba incet pana cand ciupercile s-au inmuiat bine si carnea a fost facuta.


Intr-un ibric am dizolvat amidonul in lapte rece. Amestecul obtinut l-am turnat peste ciuperci si pui.



Am lasat ciulamaua sa fiarba incet pana cand sosul a ajuns la consistenta dorita. La sfarsit am adaugat castravetele taiat fasiute.
Castravetele se potriveste de minune cu ciulamaua asta, deci va rog sa nu-l sariti!



Delicios!!! ♥
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana