miercuri, 10 iulie 2013

Budinca de iaurt la cuptor


Reteta pentru aceasta budinca am gasit-o pe site-ul Dieta Dukan.
Este o budinca usor de facut, economica, foarte buna si conforma cu dieta Dukan - zile PP. Am fost foarte inspirata cand am ales sa incerc aceasta reteta.

Ingrediente:
- 6 oua
- 6 linguri indulcitor
- 1 litru de iaurt 0.1% grasime
- 1 lingurita esenta de portocala
- 1 plic de budinca de vanilie
- 3 linguri de tarate de grau sau de ovaz - optional


Am mixat bine ouale cu indulcitorul si esenta de portocale, apoi am adaugat iaurtul degresat si praful de budinca.


Am mixat iar cateva minute, apoi amestecul obtinut l-am turnat intr-o tava rotunda, cu diametrul de 26 cm, captusita cu hartie de copt. Deasupra am presarat pe toata suprafata budincii tarate de grau. Se pot folosi si tarate de ovaz. Acest pas este optional si budinca iese foarte bine si fara ajutorul taratelor.


Tava de tort am pus-o in tava de la aragaz in care am turnat 2 cani de apa. Am bagat tavile la cuptor, la foc moderat, pe raftul din mijloc, aproximativ 45 minute.


Asa arata cand este gata:


Am lasat-o sa se raceasca bine, apoi am bagat-o la frigider peste noapte. A doua zi am rasturnat-o pe un platou si am inlaturat hartia de copt.



Se feliaza foarte frumos.





A fost foarte buna! Sa ne fie de bine!

P.S. Din aceasta budinca poate manca o persoana timp de trei zile, sau poate fi impartita la trei persoane daca alegeti sa folositi tarate de grau.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana