vineri, 14 iunie 2013

Dulceata dietetica din flori de salcam


Daca tii dieta Dukan, atunci stii ca nu ai voie sa mananci fructe pana in faza de consolidare. Dar flori ai voie sa mananci, prin urmare am facut dulceata din flori de salcam.
Parfumata, dulce si buna, dulceata asta ostoieste cu succes poftele nebune de dulce. Pacat ca florile de salcam nu dureaza prea mult si nu pot face dulceata de mai multe ori pe an!
Am citit pe internet ca se mai poate face dulceata si din petale de bujor, deci mai am multe de incercat smiley7256.gif

Ingrediente:
- 500g flori de salcam
- 300g indulcitor praf
- 2 cani apa
- cateva picaturi colorant alimentar rosu

Florile de salcam le-am clatit bine sub jet de apa rece, apoi le-am lasat la scurs.
Am pus apa si indulcitorul la fiert la foc mic si am lasat lichidul sa fiarba pana a scazut la jumatate. Am adaugat florile de salcam si am lasat sa fiarba in continuare, la foc mic, pana cand s-au inmuiat bine florile.



Daca va place dulceata mai zemoasa, mai adaugati un pic de apa.
Pentru ca nu mi-a placut culoarea rezultata, un verzuliu spalacit, am adaugat cateva picaturi de colorant alimentar si am obtinut o dulceata rozalie, foarte frumoasa.


Dulceata fierbinte am turnat-o in borcane. Imediat am infiletat capacele si am intors borcanele cu fundul in sus. Astfel borcanele se sigileaza mai bine.
Am acoperit borcanele cu o patura groasa si le-am lasat asa pana a doua zi.
Mie mi-au iesit din cantitatile date 4 borcane mici.




Inca nu stiu daca se pot pastra multa vreme, dar voi anunta data la care voi consuma ultimul borcanel.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana