luni, 29 aprilie 2013

Caserola de spanac cu oua


Poate nu arata prea comercial mancarea asta, dar va asigur ca este foarte gustoasa si n-o sa aveti nici un regret daca veti alege sa o preparati si voi. Spanac + ou = dragoste eterna, asta cred ca stie toata lumea, dar ce te faci cand nu ai voie sa folosesti ulei si nici faina? Pai faci caserola de spanac cu oua smiley6855.gif.
Am mai facut astfel de caserola si alta data, dar atunci am folosit fasole rosie:  Caserola mexicana cu oua coapte.

Ingrediente:
- 500g spanac
- 1 conserva de cubulete de rosii in bulion
- 1 lingura pasta de tomate
- 1 ceapa
- 3 catei usturoi
- 3 oua
- sare si piper macinat

Spanacul spalat bine l-am oparit cateva minute in apa clocotita, apoi l-am lasat la scurs. Dupa ce s-a scurs bine de apa, l-am tocat marunt.
Intr-o cratita am "calit" ceapa si usturoiul, taiate marunt, in 3 linguri de apa. Peste ele am adaugat si putina sare si piper macinat. Cand au devenit sticloase am adaugat pasta de tomate si cubuletele de rosii in bulion. Am lasat acest amestec sa fiarba cateva minute, apoi am adaugat spanacul tocat.


Dupa ce mancarea a fiert cateva minute, am gustat daca mai este nevoie de sare sau piper, apoi am nivelat mancarea cu o spatula si am spart deasupra 3 oua. Focul l-am micsorat si am acoperit cratita cu un capac.


Dupa cateva minute mancarea arata asa:


Aburul fierbinte isi face bine treaba si ouale s-au gatit foarte bine, ba chiar galbenusul a ramas moale. Daca nu va place galbenusul moale, mai lasati mancarea sa fiarba cateva minute.
Noi am servit imediat si tare mult ne-a placut smiley6855.gif.



Mancarea asta este conforma cu dieta Montignac - fazaI si cu dieta Dukan - zilele PL (croaziera, consolidare, stabilizare), dar si cei care nu tin dieta o vor aprecia. Asta v-o pot confirma sotul si junioara mea smiley6855.gif.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana