marți, 19 martie 2013

Urmareste noutatile de pe blog cu Bloglovin!

Multi dintre voi poate nu ati auzit de Bloglovin. Eu il folosesc deja de mai mult de o jumatate de an si sunt foarte multumita de el. Foarte usor pot adauga la lista mea de interese orice blog care imi starneste interesul si astfel sunt anuntata imediat daca apar postari noi pe acel blog. Pot eticheta blogurile urmarite si astfel pot creea liste cu un anumit tip de bloguri (retete, moda, jurnal personal, frumusete...). Daca doresc sa vad toate noutatile aparute de la ultima verificare apas pe All unread posts. Daca vreau sa vad noutatile doar dintr-o anumita categorie ma duc la lista numita FOLLOWING si apas pe categoria care ma intereseaza. De asemenea, daca apas pe o anumita categorie, apar listate toate blogurile pe care eu le-am pus acolo si pot alege doar un anumit blog ale carui noutati vreau sa le vad.



Ce este Bloglovin? Este o alternativa pentru Google Reader, care se va inchide in 01.07.2013. Cu Bloglovin urmaresti foarte usor blogurile preferate si esti tinut la curent cu toate postarile noi care apar pe aceste bloguri. 
Daca esti proprietar de blog, trebuie sa stii ca este momentul sa-ti anunti cititorii ca blogul tau poate fi urmarit si pe Bloglovin. Ofera-le aceasta varianta daca nu vrei sa pierzi vizitatorii care iti urmareau blogul cu Google Reader.

Blogul Cristina's World poate fi urmarit cu Bloglovin daca apasati pe butonul cu inimioara din lista de butoane media ce apare pe blog in stanga-sus.


 

Multumesc tuturor celor care-mi urmaresc blogul! 

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana