joi, 28 martie 2013

Supa deasa de legume


Desi de felul meu sunt "ciorbareasa", gatesc foarte rar supe si ciorbe pentru ca sotul si fetita mea nu prea le agreeaza.
Supa de fata am facut-o dupa multe negocieri si a iesit foarte deasa pentru ca numai asa mi-a fost acceptata dorinta de a gati pentru cina o supa.
Ingredientele folosite sunt pentru o oala de ciorba/supa de 4 litri.

Ingrediente:
- 1 ceapa mijlocie
- 50ml ulei
- 1 ardei gras verde
- 1 morcov nu prea mare
- 1/2 telina mica
- 1 radacina patrunjel
- 1/2 conopida mica
- 1 conserva cubulete de rosii in bulion (400g)
- 100g taitei foarte subtiri (de post)
- sare
- frunze de telina (eu am avut congelate)

Toate legumele au fost spalate, curatate si taiate marunt.
In oala in care urma sa fac supa am pus uleiul la incins si am calit in el ceapa, ardeiul gras si morcovul. Peste ele am pus 1 lingurita rasa de sare. Cand ceapa a devenit sticloasa si ardeiul s-a inmuiat, am turnat deasupra lor 3 litri de apa. Am adaugat si telina, patrunjelul si conopida.
Focul l-am pastrat mic si am lasat supa sa ajunga la fierbere.
Dupa ce a fiert cateva minute, am adaugat rosiile in bulion si am lasat supa sa dea cateva clocote, apoi am oprit focul. La sfarsit am adaugat frunzele de telina si fideaua subtire. Am acoperit oala cu un capac si am lasat fideaua sa se gateasca in supa fierbinte.
Gata!


A fost foarte buna!
Ce dor mi-a fost de-o ciorba/supa!!!!
Sa ne fie de bine!

P.S. Supa asta deasa este de post daca erati in dubiu. Asta insa nu eclipseaza faptul ca e foarte gustoasa :)

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana