joi, 16 august 2012

Friptura de iepure cu legume, la punga


Am mai spus oare ca imi plac tare mult pungile speciale pentru friptura? Ei bine, mai spun inca o data. Le ador!
De data asta am facut intr-o astfel de punga o fripturica delicioasa de iepure. Sa mai zic ca este si conforma cu faza I a fazei Montignac? Zic, ca sa stie toata lumea.

Ingrediente:
- 1 iepure
- 1/2 kg ciuperci
- 1 dovlecel
- 2 ardei grasi
- 4 catei de usturoi
- 4 linguri ulei de masline
- 1 lingurita boia de ardei dulce
- 3 linguri sos de soia
- 1 lingurita sare
- 1/2 lingurita piper macinat
- 1/2 lingurita rozmarin
Toate le-am taiat dupa bunul plac, apoi le-am amestecat direct in punga cu toate condimentele. Dupa ce am ichis bine punga si am asezat-o in tava, cu ajutorul unei scobitori am facut vreo 4 gauri in punga pentru a lasa aburul sa iasa un pic.



Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mijlociu, pentru 90 minute (adica o ora si jumatate). Cand s-a scurs timpul, am scos tava din cuptor, am taiat punga, am impartit continutul pe farfurii si am servit. Se poate mai simplu de atat?



Carnea a fost foarte frageda si suculenta, iar legumele au lasat zeama, formand un sos delicios.


Concluzia: cine nu a cumparat pungi speciale pentru friptura pana acum, ar fi cazul sa-si cumpere!
S-aveti pofta!

PS Reteta este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana